Friday 8 July 2011

bola..stadium..tagline

sbnrnye knowledge psl bola pn xbyk..tgk pun time ade game yg best yg libatkan team best2@kenal je..hoho..
tp still --->go gunners!!=P

history aku ngn bola sbnrnye start dgn ROBERT PIRES.. mase tu tgk documentary psl die kat tv.. mase tu die main utk team arsenal.. ~skang aston villa~ documentary tu psl latar blkg die,best shot,skill2 yg best die tjk... ase kagum tgk masa tu =)
then br mula la aku curi2 tgk bola.. tu pn game2 yg die main je.. pastu br start kenal ARSENAL ..
& seterusnya CESC FABREGAS....hoho

1st time gi stadium tgk bola mase game kelantan main.. gi pulak ngan die hard fan TRW..kat stadium kelana jaya.. masa tu mmg langsung xtau khabar apepun team malaysia..hoho bt never regret.. tgk bola kat stadium sbnrnye agak best..mungkin sbb kemeriahan suasana die.. dgn gelagat penyokong lg.. mcm2 gaya..mcm2 ragam.. dgn gendang..mercun..baling botol..osman kering duk bwk kemenyan asap stadium..hahah..
quite interesting to watch

masa nak balik tu xleh nak kuar parking sbb kete da terabur parking include le kete kebal aku tuh..hee sementara nak tgu tu..kitorg borak..
aku : 'GO GO' tu trademark team kelate@red warrior eh.. sbb ble player die bwk bola..sume supporters jerit go go..
TRW dhf : go go tu maksudnye gol gol le
haha..punye le aku tak dpt tangkap.. lemah betul nak pick up loghat kelantan
TRW dhf : kalau kelantan tagline die.. GOMO KELATE GOMO..
pastu mula die start ngarut..
TRW dhf : kalau neg9 - hobin jang hobin..kalau sarawak -agi idup agi ngelaban.. kalau perak - kejor yob kejor.. cuba teka kalau melaka ape???
aku pun pk....
aku : ntah le..tak tau sbb tak tgk bola.. lgpn melaka bkn xde team bola ke
TRW dhf : cuba la teka..
die duk sengih2..
aku : xleh nak pk le
TRW dhf : kalau melaka camni.. JEBAT TUAH.. JEBAT TUAH.. LAILAHAILLALLAH..
siap ckp ngn nada lagu lagi.. aihhh.. cepat je otak die fikir kalau nak kena kan org..
~ jebat tu nama kucing aku~  =)

~ PIRES ~

No comments:

Post a Comment