Sunday 17 July 2011

hitam =)

teringat adik aku..
masa tu die kecik lagi..
petang tu kat rumah..aku tgh lepak tgk tv.. mak kat dapur goreng kuih tak silap aku...
~malas nye anak dara duk depan..hahah  aku dah tlg masak air le..aihhh =P ~

tb2 adik aku balik.. die gi main kat taman permainan dpn umah aku sblm tu.. muka merah... masam je.. terus masuk bilik hempas pintu...
aku cam 'eh,nape pulak tu'   tp biar je la die cool dulu...

kejap2 tu, datang terkedek2 bdk kecik 3orang.. 'cik milah...cik milah...'
aku- cik milah kat dapur...
berdesup sume gi dapur..
pastu aku dgr "cik milah... fauzi kan die bergaduh dgn ******.... die buat sampai budak tu menangis cik milah.."
pastu sorg lagi.. "a'ah cik milah, kite nampak die buat budak tu dulu"
masing2 semangat nak mengadu kat mak aku.. =)
mak aku - la.. ye ke.. nanti die.. nanti cik milah marah die eh... nak kena fauzi nih..
bdk2 tu pn kuar rumah dgn happy... hohoh
mula laa aku pk... ~aku kecik2 dulu camtu gak ke?? aihhh.. tak ingat la pulak... =) ni kalau da besar nih sume mmg sesuai jadi pengawas kat sekolah..hohoh~

jap2 tu dgr mak aku panggil fauzi...
'dik... kuar jap.. ni apesal kunci pintu blek nih... adik buat ape kat anak org sampai menangis??"
senyap je...
aihhh.. mula mak aku 'hot'... ketuk2 pintu suh die bukak...

jap tu die pun bukak.. muka monyok je....
"die yg buat adik dulu..."
mak aku- die buat ape yg sampai adik nak gaduh nye?

yea yea.. mak aku marah... hohoh

adik - die tu ckp adik macam2...
mak aku - die cakap ape.. dah tu pukul die kenapa...die cakap je tak payah la sampai bergaduh kan...
adik - takde ape laaa...
mak aku - cakap... mak tanye ni kan..
adik syp je... mata dah berair dah...
mak aku - die cakap ape??
lama lepas tu....
adik- die ckp abah kita hitam...byk kali... ~pastu terus berjurai2 air mata dia...~

hahahahahhahha.. aku gelak cam tak cukup nafas ase..
mak aku sengih je...tak jadi dah nak marah....

mak - kan mmg betul abah tu itam.. yg nak marah nye buat ape?
adik aku terus jalan masuk bilik..  MARAH..  hempas pintu lagi skali...kali ni lagi kuat...

hahahahahhahahah... tak leh blah betul adik aku sorg nih...  =)

No comments:

Post a Comment